Нормативно-правова база організації інклюзивного навчання:
Інклюзивне навчання в закладі в 2023-2024 н.р. організовано згідно:
Методичних рекомендацій щодо організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної та загальної середньої освіти у 2023/2024 н.р.
Наказів по закладу від 01.09.2023 р. № 109 "Про організацію інклюзивного навчання", від 01.09.2023 р. №112 "Про створення команди психолого-педагогічного супроводу для дітей з особливими освітніми потребами"
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 р. №957 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 р. №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р.№588
Наказ МОНУ №609 від 08.06.2018 року «Про затвердження Примірного положення про команду психолого–педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
Наказ управління освіти і науки Вінницької облдержадміністрації від 01.11.2010 р. №469 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»
Висновки про комплексну психолого–педагогічну оцінку розвитку Тростянецького ІРЦ з метою реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство.
Матеріально-технічна база ресурсної кімнати (див.дод.№1)
Коментарi